ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

ترین‌های ثامن مشخص شدند؛

برای اولین بار رونمایی از نشان خلاقیت


نشان‌های ویژه ثامن‌الائمه در دومین اجتماع خانواده بزرگ ثامن مصادف با ولادت امام رضا علیه‌السلام اعطا شد.
موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن‌الائمه علیه‌السلام که به منظور تقدیر ویژه و ایجاد انگیزه در پرسنل آیتم اعطای نشان‌ها را از سال گذشته کلید زد، امسال با انتخاب هیئت داوران 7 نفر به عنوان برگزیدگان این آیتم معرفی شدند.
به گزارش پایگاه خبری ثامن‌نیوز هیئت داوران سال 98 محمدحسین افقری مدیرعامل، علیرضا اشکبوس مدیر روابط‌عمومی، فریده سادات ناصریان رئیس حوزه مدیریت و محمدرضا کمالی مدیر آموزش و ارزیابی بودند. نشان پیشرفت به فردی اهدا می‌شد که توانسته رشد و توسعه موسسه را با توجه به سمت و مسئولیت خود سبب شود؛ در میان نامزدهای این بخش خانم‌ها نگین بیگی، آسیه حجابدوست، فهیمه رفیعی، سیما رئیس‌زاده، ساناز ضیایی، آصفه فرزان‌جو و امیرعلی کبیری‌فر بودند که ساناز ضیایی مسئول پذیرش کلینیک دندانپزشکی منتخب این نشان شد.
نشان اخلاق نیز به کسی اهدا می‌شود که به همکاران و ارباب‌رجوع احترام می‌گذارد و مردم‌دار و خوش‌اخلاق است، نامزدهای دریافت این نشان آقایان یوسف پویامهر و حمید جهانبخش و خانم‌ها سکینه حسین‌پور، فاطمه خنجی، فهیمه رفیعی و زهرا قائلیان بودند که فهیمه رفیعی مسئول پذیرش کلینیک فیزیوتراپی برگزیده این نشان شد.
به علاوه نشان تعهد به فردی اهدا می‌شود که ضمن دلسوزی برای موسسه، مسئولیت‌پذیر بوده و نسبت به وظایف و تعهدات، خود را مسئول بداند کاندیدهای این بخش آقایان محمدرضا اوقاتیان، نجات‌الله باقری، علیرضا مطلبی، عماد شفیعی‌زادگان و خانم‌ها آرزو بیگی و شایسته سعیدی‌روش بودند که در این میان آرزو بیگی مسئول کلینیک دندانپزشکی منتخب این بخش گردید.
نشان نظم به کسی اهدا می‌شود که در انجام امور به موقع عمل نموده و رعایت زمان را در کنار کیفیت لحاظ داشته به خانم الهام عبدیزدان در میان نامزدهایی همچون محمد بهادرانی، زهرا رهبری و مینا نادم اهدا شد.
همچنین برای اولین بار از نشان خلاقیت رونمایی شد این نشان به کسی تعلق می‌گیرد که با تفکری پویا و خلاق شیوه‌ای هنرمندانه را جهت نوآوری در وضع موجود سازمان به کار می‌ببندد، هیئت داوران در بین نامزدهای این بخش سپیده فرح‌وش، علیرضا اخوان صراف و امیرعلی کبیری‌فر، علیرضا اخوان صراف مسئول واحد فناوری اطلاعات را به عنوان برگزیده انتخاب نمودند.
گفتنی است نشان ویژه ثامن هم به دکتر فائزه گل‌پرور مشاور مدیرعامل این موسسه تعلق گرفت.


4 سال پیش