ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

واحد آموزش و ارزیابی ثامن برگزار کرد؛

توسعه فردی امری ضروری در جهت خلق ارزش


اولین جلسه از دوره آموزشی «بازآفرینی سازمان در جهت خلق ارزش» 27 مردادماه 1399 با حضور دکتر گل‌پرور و کلیه پرسنل موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن‌الائمه علیه‌السلام برگزار گردید.
در این جلسه گل‌پرور مشاور مدیرعامل با مروری بر مباحث مطرح شده از سمینار تکریم ارباب بر پروتکل‌ها و رعایت موارد اجرایی یاد شده تاکید کرد و گفت: وفاداری به سازمان، همدلی کارمندان با یکدیگر، اهمیت به سلسله مراتب اداری، راهنمایی و برخورد مناسب با ارباب‌رجوع و رعایت حق نوبت آن‌ها از مسائل ضروری است که همه پرسنل باید رعایت کنند.
وی با اشاره به نقاط قوت و ضعف اجرایی کارکنان در ثامن خاطرنشان کرد: تمسخر و عدم راهنمایی مناسب ارباب‌رجوع، ضعف در ادبیات صحبت با مراجعه‌کنندگان و نگاه نکردن بیماران حین پذیرش و احترام نگذاشتن به ویژه در بخش اورژانس، مشکلات در پوشش برخی پرسنل و مشغول نمودن خود به تلفن همراه از نقاط ضعف یک ارگان خدماتی خواهد بود که باید کلیه کارمندان به آن توجه داشته باشند. همچنین بی‌توجهی به توسعه فردی، عدم احترام متقابل و نزاع با دیگر همکاران از دیگر نکاتی است که در پیشرفت یا پسرفت یک مجموعه موثر واقع می‌شود.
افقری مدیرعامل نیز در ادامه جلسه با تاکید بر اجرایی پروتکل‌های تکریم ارباب‌رجوع متذکر شد: اهمیت تغییر عملکرد و رشد پرسنل برای مدیران ثامن بسیار حائز اهمیت است و کارمندانی که در مقابل این تغییر انعطاف‌پذیر نباشند از چرخه ثامن حذف خواهند شد.
اشکبوس مدیر روابط‌عمومی و حراست نیز رعایت سلسله مراتب اداری را امری ضروری در یک سازمان دانست و بیان کرد: ارزش و سلامت سازمان باید در رأس امور اجرایی باشد و کارمندان موظف به رعایت کلیه موارد ذکر شده در دوره آموزشی در جهت بازآفرینی سازمان و تکریم ارباب‌رجوع هستند.
گفتنی‌ست این دوره آموزشی در چندین جلسه به همت واحد آموزش و ارزیابی موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن‌الائمه علیه‌السلام برگزار خواهد شد.


برای مشاهده گزارش تصویری مربوط به این خبر کلیک کنید


4 سال پیش