ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

در اولین جلسه هیئت مدیره ثامن در سال جدید،

تکریم ادامه دارد


شعار داخلی سال جدید در اولین جلسه هیئت‌مدیره موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن‌الائمه علیه‌السلام مورخ 27 فروردین‌ماه 1399 رونمایی شد.
در این جلسه محمدحسین افقری مدیرعامل، محمدحسین صدیقی‌پور رییس هیئت‌مدیره و محمدرضا شیخ‌سجادیه نایب رییس هیئت‌مدیره به همراه جمعی از اعضای هیئت‌مدیره، مدیران و سرپرستان بخش‌های مختلف ثامن‌شفا حضور داشتند.
به گزارش پایگاه خبری ثامن‌نیوز، علیرضا اشکبوس مدیر روابط‌عمومی و حراست ثامن‌الائمه با اشاره به شعار داخلی سال گذشته تحت عنوان موسسه اخلاق موسسه خلاق، محوریت فعالیت‌ها را براساس این شعار دانست و خاطرنشان کرد: بنا به ظرفیت داخلی موسسه روند اجرایی و برگزاری سمینارهای متعدد جهت تحقق این شعار صورت پذیرفت.
وی با اشاره به بحران شیوع بیماری کووید-19 متذکر شد: جشن پایان سال ویژه پرسنل ثامن به دلیل شیوع بیماری کرونا در اسفندماه 1398 به صلاح دید مدیران براساس پروتکل‌های بهداشتی لغو گردید که ان‌شاءالله پس از عبور از این بحران در اسرع وقت مقتضی برگزار خواهد شد. اشکبوس ضمن دعوت از مدیران موسسه جهت رونمایی از شعار سال، «تکریم ادامه دارد» را شعار داخلی سال جدید در موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن‌الائمه عنوان کرد و گفت: بنا به فعالیت‌های سال گذشته و برقراری ارتباط با بیماران و مراجعه‌کنندگان جهت خدمت‌گزاری بهتر، برنامه‌ای طبق این شعار تدوین شده است که گام به گام در فعالیت‌های اجرایی موسسه تحقق می‌یابد.
محمدحسین افقری، مدیرعامل نیز با تشکر از همه اعضای هیئت‌مدیره، مدیران و واحدهای مختلف ثامن‌الائمه به مشکلات این موسسه پس از شیوع بیماری کرونا اشاره و بیان کرد با همدلی و همیاری تک تک پرسنل در همه کلینیک‌های ثامن‌شفا توانستیم از زمان اوج کرونا عبور کنیم و امیدواریم به مدد الهی کارها به روال قبل بازگردد.
مجتبی بهرامی مدیرمسئول خیریه نیز با ارائه گزارشی از فعالیت‌های این بخش از بازسازی واحد روابط‌عمومی و خیریه، نماسازی موسسه و توزیع ارزاق بین 50 خانوار نیازمند تحت پوشش ثامن خبر داد.


4 سال پیش