ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

شبکه استانی 5 اصفهان؛

ثامن میهمان برنامه تلویزیونی یک شهر ضیافت


مدیران موسسه خیریه و دارالشفا ثامن‌الائمه علیه‌السلام در 19 اردیبهشت ماه 1399 میهمان برنامه زنده تلویزیونی یک شهر ضیافت شکبه استان اصفهان بودند.
ویژه برنامه یک شهر ضیافت جهت معرفی مراکز خیریه و آزادسازی زندانیان در ماه مبارک رمضان روی آنتن می‌رود که موسسه ثامن برای سومین سال متوالی میهمان این برنامه زنده تلویزیونی بود. حسین صدیقی رییس هیئت‌مدیره به همراه علیرضا اشکبوس مدیر روابط‌عمومی و مجتبی بهرامی مدیرمسئول خیریه ثامن در برنامه حضور داشتند.
حسین صدیقی در گپ و گفت با مجری از سابقه این مرکز درمانی گفت: دارالشفاء ثامن از حدود 20 سال پیش با همت جمعی از خیرین، در یکی از منطقه‌های محروم اصفهان تأسیس گردید و با همت مدیرعامل و هیئت‌مدیره محترم به روزرسانی شده و آماده خدمت‌رسانی به شهروندان است. یکی از رسالت‌های این موسسه انجام امور خیر است که در واحد خیریه خانواده‌های بی‌بضاعت، کم‌درآمد و زندانیان تحت پوشش هستند.
در ادامه علیرضا اشکبوس مدیر روابط‌عمومی موسسه ثامن‌الائمه خاطرنشان کرد: موسسه ثامن‌الائمه معرف حضور همه شهروندان هست، مجموعه ما یک مرکز خیریه و درمانگاهیست که به بحث درمان اهمیت ویژه‌ای داده و زیرساخت خوبی برای انجام امور درمانی فراهم کرده است و در طی این سال‌ها موفق عمل کرده و بخش‌های جدیدی را به کلینیک‌های خود اضافه کرده که در منطقه 10 اصفهان کم نظیر است، اما باتوجه به ویروس کرونا افتتاح بخش‌های پوست و لیزر، تصویربرداری و سلامت‌کده به روزهای آتی سال 99 موکول شد. وی یادآور شد: این مرکز با رعایت کلیه پروتکل‌های بهداشتی به فعالیت خود ادامه می دهد.
اشکبوس عصر حاضر را عصر رسانه دانست و بیان کرد: هوشمندسازی که ایجاد شده از محورهای اصلی زندگی همه افراد است بنابراین شهروندان می‌توانند از وب‌سیات رسمی موسسه به نشانی www.samenshefa.com و صفحه اینستاگرام و کانال تلگرام samenshefa فعالیت‌های این موسسه را رصد کنند و از خدمات آنلاین و طرح‌های تخفیفی جهت استفاده بهتر و بهینه‌تر، بهره مند شوند.
وی در پاسخ به این سوال مجری که شما به عنوان یک جوان ایرانی زمانی که شادی را در چهره افراد نیازمند می‌بینید چه حسی دارید گفت: عبادت به جز خدمت خلق نیست، جوان‌هایی مثل من و خیلی بهتر از من تمام توان و پتانسیل خودشان را به کار میگیرند که لبخند را به این افراد هدیه کنند و ما خودمان را در مجموعه ثامن خادم مردم شهر اصفهان می‌دانیم.
مجتبی بهرامی مدیرمسئول واحد خیریه ثامن‌الائمه نیز در پاسخ به اینکه از کار خیر چه لذتی می‌برید بیان کرد: لذتی که در این کار هست و شادی که در دل یک خانواده نیازمند ایجاد می‌شود به ما منتقل و باعث دلخوشی خودمان می‌شود، من از کودکی دست خیر داشتن را از مجالس امام حسین علیه‌السلام و خیرخواهی پدرم یاد گرفتم و هر چه دارم از دعای پدر و مادرم است
این موسسه به مناسبت ولادت امام حسن مجتبی علیه‌السلام مسابقه ویژه‌ای در صفحه اینستاگرام خود برگزار کرده است که به 8 نفر از مخاطبان که درطی 24 ساعت آینده صفحه ثامن شفا را دنبال کنند و پاسخ صحیح به همه سوالات مسابقه دهند 8 جایزه ویژه اهدا خواهد شد
گفتنی‌ست به نیت کرامت امام حسن مجتبی علیه السلام این موسسه مبلغ پانصد میلیون ریال جهت آزادسازی زندانیان به برنامه یک شهر ضیافت هدیه کرد.


4 سال پیش