ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

یکسالگی راه‌اندازی نوبت‌دهی آنلاین؛

خدمات آنلاین اولویت ثامن‌الائمه


روابط‌عمومی موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن‌الائمه علیه‌السلام 8 مردادماه 1399 طی جلسه‌ای با محمدحسین افقری مدیرعامل و فریده سادات ناصریان رییس حوزه مدیریت به بررسی خدمات بیشتر آنلاین پرداخت. در این دیدار چالش‌ها و موانع راهبردی برای پیشرفت خدمات آنلاین به مراجعین و بیماران مورد بررسی قرار گرفت.
علیرضا اشکبوس مدیر روابط‌عمومی ثامن با اشاره به یک سالگی راه‌اندازی سایت و خدمات آنلاین به همت واحد روابط‌عمومی ثامن گفت: انتظار این واحد از کلیه بدنه و کارکنان موسسه همکاری مجدانه و ترغیب مراجعه‌کنندگان به استفاده از خدمات آنلاین جهت نظم‌دهی و مراجعه محدود بیماران جهت نوبت حضوری و دریافت خدمات آنلاین ثامن به دلیل شیوع بیماری کرونا است.
علیرضا اخوان صراف معاون اجرایی روابط‌عمومی ثامن نیز به بروزرسانی سامانه سینا و لینک شدن این سامانه به نوبت‌دهی آنلاین اشاره کرد و گفت: لازمه رسیدن به خدمات بیشتر آنلاین لینک شدن همه سامانه‌های درمانگاه جهت دسترسی آسان پرسنل برای پذیرش بیماران است.
همچنین در این جلسه درباره راهکارهای تبلیغاتی و ترغیب بیماران و مراجعه‌کنندگان جهت استفاده از خدمات آنلاین ثامن، گپ و گفتی صورت گرفت و مدیرعامل پس از تصویب راهکارهای ارائه شده با تذکر نسبت به عملکرد پرسنل پذیرش خاطرنشان کرد: موسسه خیریه و دارالشفاء باید به سمت خدمت‌رسانی آنلاین حرکت کند و کارمندان نیز باید بر توانایی‌های خود بیافزایند و در آینده از راه‌اندازی بخش VIP و ویژه ثامن در برخی کلینیک‌ها جهت رفاه حال بیماران در دوران شیوع بیماری کرونا خبر داد.


4 سال پیش