ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

پتانسیل‌سنجی اصفهان در زمینه‌های درمانی،

رایزنی ثامن برای توسعه گردشگری سلامت با کشور افغانستان


موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن‌الائمه علیه‌السلام در حوزه گردشگری سلامت پس از رایزنی‌ها، میزبان سیدرضا حسینی مشاور ارشد امور گردشگری و وزارت اطلاعات و فرهنگ کشور افغانستان در روزهای نهم و دهم مهرماه 1399 بود.
در پی سفر سیدرضا حسینی مشاور ارشد امور گردشگری و وزارت اطلاعات و فرهنگ کشور افغانستان به دعوت از مدیران موسسه ثامن‌الائمه، بازدیدهایی از بیمارستان شهید مطهری، شهرک سلامت، مرکز خرید سیتی سنتر، مجموعه کارخانجات گیتی پسند و ... در جهت توسعه اقتصادی و جذب توریسم سلامت از کشور افغانستان صورت گرفت.
در این جلسات که مدیران، پزشکان و بازرگانان حوزه گردشگری سلامت حضور داشتند پس از معرفی ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود شهر اصفهان برای ارائه خدمات درمانی به توریسم‌های افغانستانی، مشکلات و معضلات گردشگران افغانستانی بررسی و راه‌حل‌هایی از بخش خصوصی پیشنهاد شد.
گفتنی‌ست این سلسله جلسات و تعاملات در زمینه توسعه گردشگری سلامت به میزبانی موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن‌الائمه علیه‌السلام ادامه خواهد داشت و در آینده‌ای نزدیک به همت مدیران ثامن و همکاران او، شهر اصفهان نیز مقصد گردشگران افغانستانی در حوزه‌های درمانی خواهد بود


3 سال پیش