ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

مشاور ارشد امور گردشگری کشور افغانستان:

نقش موثر ثامن در توریسم سلامت


دکتر سیدرضا حسینی میثم مشاور ارشد امور گردشگری وزارت اطلاعات و فرهنگ کشور افغانستان پس از نشست تجارب مدیریت گردشگری در گپ و گفت با خبرنگار ثامن‌نیوز گفت: اصفهان به همت مسئولین این حوزه، می‌تواند یکی از قطب‌های گردشگری سلامت باشد.
سیدرضا حسینی میثم با اشاره به اینکه آنچه در موسسه ثامن صورت می‌گیرد، کار ارزشمندی است، گفت: با توجه به تجهیزاتی که در شفاخانه ثامن دیدم، خدمات قابل قبول و مطابق استانداردها ارائه می‌شود، مسئله‌ای هم که برای مریض مهم است، گرفتن خدمات پزشکی استاندارد است، از این جهت فکر می‌کنم عملکرد مجموعه ثامن‌الائمه ارزشمند است.
مشاور ارشد امور گردشگری کشور افغانستان درباره اینکه موسسه ثامن چطور می‌تواند تعامل مؤثر در زمینه توریسم گردشگری داشته باشد خاطرنشان کرد: مراکز درمانی یکی از زنجیره‌ها یا اکوسیستم توریسم سلامت هستند که خدمات درمان بیمارها و یا متقاضیان سلامت توریسم انجام را می‌دهند، طبیعی است که ثامن‌الائمه می‌تواند این نقش را به خوبی ایفا کند و روند درمان یک مریض در این مرکز به خوبی پیش می‌رود.
آینده توریسم سلامت در اصفهان می‌تواند قطب‌های گردشگری سلامت در ایران باشد با کمی همت مضاعف مسئولین مربوطه چه کسانی که در بخش دولتی هستند و چه کسانی که در بخش خصوصی فعالیت می‌کنند تا بتوانند باعث پیشرفت توریسم سلامت شوند.


4 سال پیش