ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

امنیت خاطر مراجعین مهم است؛

آماده‌باش ثامن برای مقابله با ویروس کرونا


جلسه ویژه مدیران ثامن با مسئولین کلینیک‌های این موسسه درمانی درباره پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا چهارم اسفندماه 1398 برگزار گردید.
در این جلسه دکتر ابراهیمیان مسئول فنی اورژانس در مورد تاریخچه و شکل‌گیری ویروس کرونا و راه‌های پیشگیری ابتلا به این ویروس صحبت نمود. او استفاده از ویتامین C برای بالا بردن تقویت سیستم ایمنی بدن را از راه‌های پیشگیری و مبارزه با این ویروس دانست و گفت: استفاده از دستکش و ماسک برای افرادی که مشکوک به این بیماری هستند توصیه می‌شود.
در ادامه دکتر عنبری مسئول فنی داروخانه ثامن نیز خاطرنشان کرد: مجدانه پیگیر تهیه ماسک و دیگر اقلام ضدعفونی‌کننده هستیم تا در اختیار مردم و مراجعین قرار دهیم. محمدحسین افقری مدیرعامل موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن‌الائمه علیه‌السلام پیرامون این موضوع به مسئولین پذیرش و کارشناسان توصیه نمود: برای بیماران و مراجعین فضایی با آرامش و امنیت خاطر فراهم کنید و بیماران مشکوک به ابتلا را بلافاصله و بدون نوبت به پزشک ارجاع دهید تا رسیدگی‌های لازم به عمل آید.
گفتنی‌ست اقدامات این موسسه برای مقابله با شیوع ویروس کرونا ضدعفونی کردن همه بخش‌ها و کلینیک‌ها و حضور کارشناس در درب ورودی ثامن برای شناسایی افراد مشکوک بوده است.


4 سال پیش