ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

به مناسبت روز دانشجو؛

آنچه خوبان همه دارند


موسسه خیریه و دارالشفا ثامن الائمه علیه السلام در روز 18 آذرماه 1398به مناسبت روز دانشجو میزبان گروهی از دانشجویان رشته ژنتیک و میکروبیولوژی دانشگاه شهید اشرفی اصفهان بود.
به گزارش پایگاه خبری ثامن نیوز گروهی از دانشجویان دانشگاه شهید اشرفی در قالب اردوی علمی و بازدید؛ از خدمات درمانی موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه علیه السلام به صورت رایگان استفاده نمودند. در این اردو آیتم هایی همچون سنجش بینایی ، معاینه دندان، مشاوره تغذیه و بررسی قد، وزن و قند خون، مشاوره روان شناختی با موضوع دانستنی های پیش از ازدواج و موفقیت های تحصیلی، آشنایی با لابراتوار آزمایشگاه تشخیص طبی سیتولوژی و پاتولوژی و تعیین گروه خونی و طرح مباحثی مانند زنان و زایمان اجرا گردید.
همچنین این موسسه طرح 10% تخفیف خدمات درمانی را تحت عنوان "آنچه خوبان همه دارند" به مدت 15 روز از 16 آذرماه ویژه کلیه دانشگاه های استان در نظر گرفته است که شامل معاینه رایگان دندان و انجام کلیه خدمات دندان پزشکی به صورت اقساط، مشاوره تحصیلی، تغذیه و روانشناختی، کلینیک بینایی سنجی، آزمایشگاه و... می باشد که با ارائه کارت دانشجویی پذیرش انجام خواهد شد.
گفتنی است موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه همه روزه از ساعت 7 الی 14 و 16 الی 21 به نشانی خیابان پروین، نرسیده به پل سرهنگ آماده ارائه خدمات درمانی است و بخش اورژانس و داروخانه به صورت شبانه روزی جهت رفاه حال بیماران فعال می باشد.


4 سال پیش