ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

مدیر آموزش و ارزیابی:

اولویت ثامن، تکریم ارباب‌رجوع


اولین جلسه مسئول برنامه ریزی شیفت کارمندان با جمعی از پرسنل پذیرش و منشی ها دهم دی ماه 1398 در موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه علیه السلام برگزار گردید.
به گزارش پایگاه خبری ثامن نیوز در این جلسه محمدرضا کمالی مدیر آموزش و ارزیابی و مسئول جدید برنامه ریزی شیفت پرسنل متذکر شد: ضمن رعایت عدالت، توزیع شیفت براساس شایسته سالاری افراد مشخص می گردد و انتظار ما از شما تکریم ارباب رجوع است. کمالی در ادامه افزود: ارزیابی کلیه پرسنل از جمله پذیرش و منشی ها به صورت چند بعدی؛ در چند مرحله به صورت الکترونیکی انجام خواهد گرفت.
همچنین علیرضا اشکبوس مدیر روابط عمومی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات یکایک پرسنل، مدیریت موسسه ثامن الائمه را پویا دانست و بیان کرد: تغییر و تحولات صورت گرفته در راستای ارتقا سطح کیفی خدمات درمانی می باشد. وی همچنین در گپ و گفتی با پرسنل مشکلات آن ها را شنید و گفت: در مسیر پیشرفت با ثامن همراه شوید.
به علاوه فائزه گل پرور مشاور مدیرعامل با اشاره به اینکه زحمات همه کارمندان در حوزه مدیریت رصد می شود متذکر شد: هر یک از شما برای ثامن الائمه با ارزش هستید، برگزاری سمینارهای آموزشی و ارزیابی نشان از ارزشمند بودن شما برای مدیران ارشد ثامن است، لطفا از حواشی در محیط کار جلوگیری کنید.


4 سال پیش