ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

قدر بدانید؛

برکت زندگی ما به حفظ روضه هاست


ویژه برنامه موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه علیه السلام هشتم محرم الحرام مصادف با 17 شهریورماه با سخنرانی حجت الاسلام ماندگاری و مداحی برادر حسام زاده همراه با حضور قافله های عزاداری مساجد اصفهان برگزار گردید.
در صبح روز تاسوعا حجت الاسلام محمدمهدی ماندگاری با اشاره به آیه 8 سوره زلزال که می فرماید فَمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ خَيْراً يَرَهُ و َمَن يَعْمَلْ مِثْقَالَ ذَرَّةٍ شَرّاً يَرَهُ‏ متذکر شد: هر عملی که در دنیا انجام می دهید، حساب و کتاب می شود و درآن دنیا بازخواست خواهید شد. مراقب رفتار و کردار خود باشید، کم فروشی و گران فروشی نکنید. وی با تاکید بر جایگاه والای شهدا خاطرنشان کرد: این روضه ها را قدر بدانید، برکت زندگی ما به حفظ این روضه هاست.
ماندگاری در پایان ضمن ابراز خرسندی از فعالیت های خیریه ثامن عنوان کرد: همت و تلاش در حوزه سلامت را غنیمت شمارید و خدمت رسانی به مردم را قدر بدانید.
لازم به ذکر است در این مراسم حمیدرضا فولادگر و دکتر حسن کامران نمایندگان مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، محمدحسین افقری مدیرعامل موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه به همراه علیرضا اشکبوس معاون روابط عمومی حضور بهم رساندند.



برای مشاهده گزارش تصویری مربوط به این خبر کلیک کنید


5 سال پیش