ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

احیای سنت حسنه در موسسه ثامن الائمه علیه السلام؛

اولین قرعه کشی صندوق قرض الحسنه مهرثامن


روز جمعه 17 اسفندماه در اجتماع سالانه خانواده بزرگ ثامن، اولین قرعه کشی صندوق قرض الحسنه و پس انداز مهر ثامن ویژه کارکنان موسسه با حضور افتخاری محمدحسین افقری مدیرعامل، محمدحسین شیخ سجادیه رییس هیئت مدیره، علیرضا اشبکوس مدیر روابط عمومی و محمدعلی عزیزی عضو هیئت مدیره برگزار شد

صندوق قرض الحسنه مهرثامن که با هدف فرهنگ سازی سنت پسندیده قرض الحسنه و رفاه حال کارمندان و اعطای وام با اقساط پایین به خانواده بزرگ ثامن است با دستور مدیرعامل و همکاری پرسنل از آبان ماه 97 راه اندازی شد که در ماه اول مبلغ یک میلیون ریال جهت افتتاح حساب و در سایر ماه ها مبلغ پانصد هزار ریال از حقوق کارکنان کسر گردید.
علیرضا اشکبوس که به دستور مدیرعامل به عنوان مدیر صندوق انتخاب شده، درباره فعالیت مهرثامن خاطر نشان کرد: شاید مبالغ واریزی هرماه ناچیز باشد اما همه کارمندان در این سنت حسنه و پسندیده سهیم هستند و حس همکاری و همدلی شکل می گیرد. وی اظهار داشت: صندوق مهرثامن هیئت مدیره و عوامل اجرایی خواهد داشت و صندوق قرض الحسنه طبق ضوابط و قوانین خاص تعیین شده فعالیت های گسترده تری دارد.
به گزارش پایگاه خبری ثامن نیوز پس از گذشت پنج ماه از راه اندازی صندوق، در روز جشن ثامن با توجه به موجودی صندوق و محاسبه پرداختی ها تا پایان دی ماه 3 وام به مبلغ سه میلیون تومان در نظر گرفته شد که در طی 15 قسط به مبلغ دویست هزار تومان بدون کارمزد و سود به سه نفر در طی قرعه کشی اهدا شد که برندگان این قرعه کشی به ترتیب نگین السادات تبریزی، زهرا غفوری و پیمان صانعی پور بودند.
گفتنی است یکی دیگر از مزیت های این صندوق قرض الحسنه و پس انداز این است که کارمندان میتوانند علاوه بر اینکه خودشان عضو هستند، اعضای خانوادشان نیز در این صندوق افتتاح حساب نمایند و شانس بیشتری جهت برنده شدن در قرعه کشی اعطای وام داشته باشند.


5 سال پیش