ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

دردودل‌های پرسنلی؛

برگزاری تجمع آفتاب با محوریت کارکنان


سومین جلسه شورای پرسنلی موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن‌الائمه علیه‌السلام 24 مردادماه 1399 با حضور جمعی از مدیران ثامن و کارمندان کلینیک‌ها برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری ثامن‌نیوز این جلسه با محوریت پرسنل و گپ و گفت درباره مسائل و مشکلات کاری و ارائه پیشنهادها و انتقادات پرسنل برگزار گردید؛ انتقادهای کارمندان به برخی مشکلات مالی، شیفت‌ها و ارائه خدمات به مراجعین بود که فریده سادات ناصریان رییس حوزه مدیریت عمده دلیل این مشکلات را شرایط ویژه و شیوع ویروس کرونا، نوسازی و تغییرات بدنه موسسه اعلام نمود و امید داد به زودی این مشکلات حل خواهند شد.
علیرضا اشکبوس مدیر روابط‌عمومی و حراست نیز به رعایت برخی شئونات اسلامی اشاره داشت و خاطرنشان کرد: برگزاری گردهمایی و جشن پرسنلی نشان از اهمیت مدیران به ایجاد انگیزه و روحیه در کارمندان است و معیارهایی که برای دریافت نشان‌های ثامن در نظر گرفته شده، مشخص است و کارمندان می‌توانند با توجه به معیارها کارکرد خود را در طول سال ارزیابی کنند. وی در ادامه امیرعلی کبیری‌فر را به عنوان مسئول انتظامات و امور اجرایی معرفی کرد.
سپس فائزه گل‌پرور مشاور مدیرعامل ثامن نیز در این جلسه متذکر شد: جایگاه همه پرسنل در کلینیک‌ها یکسان است و کارمند هیچ بخشی بر بخش دیگر برتری ندارد و معیار ما پیشرفت و مسئولیت‌پذیری کارمندان در جهت اهداف ثامن است.
گفتنی‌ست این جلسات پرسنل محور ادامه دارد و مدیران ثامن از پیشنهادات کارمندان در فعالیت‌های اجرایی بهره‌مند خواهند شد.


4 سال پیش