ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

مدیرعامل ثامن الائمه خبر داد:

به‌زودی به‌روزرسانی اورژانس شبانه‌روزی ثامن


موسسه خیریه و دارالشفا ثامن الائمه به مناسبت روز پرستار و ولادت حضرت زینب سلام الله علیها 11 دی ماه 1398 از پرستاران این موسسه تقدیر و تشکر کرد.
مدیران ثامن که هر ساله به بهانه مناسبت های پزشکی از زحمات و سعه صدر پرسنل خود تقدیر و تشکر می کنند، در روز پرستار 11 دی ماه 1398 جلسه ای با حضور محمدحسین افقری مدیرعامل، دکتر پاکنژاد عضو هیئت امنا، محمدعلی عزیزی عضو هیئت مدیره، علیرضا اشکبوس مدیر روابط عمومی، فریده سادات ناصریان رییس حوزه مدیریت، فائزه گل پرور مشاور مدیرعامل، مجتبی بهرامی مسئول خیریه و جمعی از پرستاران اورژانس شبانه روزی ثامن تشکیل گردید.
در این جلسه علیرضا اشکبوس ضمن تبریک ولادت حضرت زینب سلام الله از زحمات بی دریغ پرستاران تقدیر کرد و فریده سادات ناصریان رییس حوزه مدیریت نکاتی را درباره عملکرد پرستاران بیان کرد و در پی گپ و گفتی پرستاران نکاتی در حوزه اختیارات خود به مدیران پیشنهاد دادند و به آسیب های این بخش اشاره کردند.
گفتنی ست محمدحسین افقری مدیرعامل ضمن تقدیر از پرستاران از به روزرسانی تجهیزات و فضای فیزیکی-عمرانی اورژانس شبانه روزی ثامن الائمه خبر داد و در پایان یادبودی به پرستاران اهدا گردید.


4 سال پیش