ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

دومین گردهمایی تجمع آفتاب؛

بی‌تعارف با مدیران ثامن


موسسه خیریه و دارالشفا ثامن الائمه علیه السلام دومین جلسه شورای پرسنلی را ۲۲ آذرماه ۱۳۹۸ برگزار کرد.
به گزارش پایگاه خبری ثامن نیوز این جلسه با حضور پرسنل، مدیران ارشد و اعضای هیئت مدیره ثامن به همراه موثرین شهری در آیتم های متعددی برگزار گردید.
علیرضا اشکبوس ضمن خیرمقدم به کارکنان دارالشفا نکاتی را بیان کرد و دکتر فائزه گل پرور پس از رونمایی از آیین نامه انضباطی و استخدامی ثامن الائمه توضیحاتی پیرامون قوانین و مقررات این آیین نامه ارائه نمود و آن را به بخاری داغ تشبیه کرد.
او در سخنرانی خود به بندهای این آیین نامه از جمله تنبیهات و تشویق های پرسنل، شرایط مرخصی و بررسی مشکلات و شکایات ثامن در کمیته انضباطی اشاره کرد و از اجرایی شدن این قوانین از روز ۲۳ آذرماه ۹۸ خبر داد.
در ادامه با اعطای حکم انتصاب اعضای کمیته انضباطی به محمدرضا اوقاتیان و فهیمه رفیعی نمایندگان منتخب کارگران، علیرضا اشکبوس نماینده منتخب سرپرستان و فریده سادات ناصریان و محمدرضا کمالی نمایندگان مدیرعامل این کمیته رسما آغاز به کار نمود.
همچنین از تیم اجرایی و خادمین ویژه برنامه دهه آخر صفر با عنوان اینجا سبقت مجاز است تجلیل و قدردانی شد
در این جلسه محمدحسین افقری مدیرعامل با اشاره به مشکلات و بحران های اقتصادی که پیش روی درمانگاه های خیریه است، پرسنل را به همکاری و همدلی بیشتر جهت اعتلای ثامن و ارائه خدمات بهتر دعوت کرد.
گفتنی ست از دیگر آیتم های ویژه این گردهمایی که می توان به آن اشاره نمود تقدیر از بهترین های سمینار تکریم ارباب رجوع و همراهان ویژه ثامن، رونمایی از رفاه کارت پرسنل، پخش اولین قسمت از سلسله کلیپ های بی تعارف و عکس یادگاری بود.


4 سال پیش