ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

دهه آخر صفرالمظفر؛

ترافیک پرشور مردمی در روضه ثامن


موسسه خیریه و دارالشفا ثامن الائمه علیه السلام 5 مجلس سوگواری دهه آخر صفر المظفر را با استقبال پرشور مردم و با شعار «اینجا سبقت مجاز است» در مسجدالرسول اصفهان برگزار کرد.
به گزارش پایگاه خبری ثامن نیوز سخنرانان این ویژه برنامه آیت الله توکل استاد اخلاق در حوزه علمیه و عضو خبرگان رهبری، حجت الاسلام فرخ فال و حجت الاسلام سعیدی از کارشناسان مذهبی برنامه تلویزیونی سمت خدا بودند که با محوریت خطبه های نهج البلاغه به موضوع اخلاق و مصادیق آن پرداختند. مداحی مداحان اهل بیت سید ابراهیم حسینی، برادر امیرملکی، شعرخوانی مجید تال در مدح اهل بیت علیهم السلام، قرائت قرآن داوود سرافراز و زیارت امین الله حاج رحیمی از دیگر آیتم های این مراسم بود.
همچنین برپایی غرفه سنجش رایگان فشار خون خدمت رسانی دیگری از این روضه به زائرین بود که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد این غرفه جهت اطلاع رسانی و در ادامه پویش فشار خون را جدی بگیرید از مخاطبان به صورت رایگان سنجش فشار خون توسط کارشناس ثامن انجام میشد و در صورت لزوم به درمانگاه و پزشک متخصص ارجاع دهی صورت می گرفت. به علاوه غرفه روابط عمومی ثامن با عرضه محصولات فرهنگی ثنا شامل تسبیح حضرت زهرا سلام الله علیها، کتب زیارت عاشورا و حدیث کسا به مخاطبان، پذیرایی از مدعوین، معرفی فعالیت های خیریه و دارالشفا ثامن الائمه و گزارش دهی عملکرد این موسسه فعال بود.
از میهمانان ویژه این مراسم می توان به حضور رییس پلیس منطقه 10 اصفهان سرهنگ قربانپور و معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه 10 اصفهان حسن زارع اشاره نمود که خرسندی خود را از برپایی پرشور این روضه ابراز داشتند.


5 سال پیش