ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

کاری کنید که بماند؛

تشکیلات در هر سازمانی حرف اول را می زند


علیرضا اشکبوس معاون روابط عمومی ضمن خیر مقدم به پرسنل، بهانه تشکیل اولین جلسه ی شورای پرسنلی را رونمایی از ساختار و چارت سازمانی موسسه خیریه و دارالشفا ثامن الائمه علیه السلام عنوان نمود.
وی اذعان کرد: تشکیلات در هر سازمانی حرف اول را می زند و با بررسی ها و رصد بدنه ثامن، مدیران موسسه یکی از مشکلات اساسی را نداشتن ساختار تشکیلاتی و انسانی دانستند، بنا به همین دلیل جهت رفع حاشیه ها و رعایت سلسله مراتب سازمانی و شناخت مسئولین هر بخش امروز از چارت سازمانی ثامن الائمه رونمایی می شود.
در این چارت مسئولین هر بخش شامل هیئت امنا، هیئت مدیره، مدیرعامل، رییس حوزه مدیریت و مسئول دفتر، معاونت روابط عمومی و آموزش و ارزیابی، امور روابط عمومی، اداری، مالی، اجرایی، خیریه، فناوری اطلاعات، کلینیک ها، پزشکان، پرستاران و...‌ مشخص شدند.
اشکبوس در ابتدای رونمایی از چارت و اعتبارنامه مسئولیت با اشاره به کلامی از امام خمینی بیان کرد: کاری کنید که بماند، نه کاری کنیم که بمانیم. مهم این است که هر یک از ما در هر بخشی که هستیم بهترین کار را انجام دهیم بخاطر اینکه عملکردمان ماندگار شود و هم بخاطر اعتمادی که به تک تک ما شده است.
وی در پایان سخنرانی خود از پرسنل و سرگروه کلینیک ها درخواست کرد که برای بهبود عملکرد موسسه، ارتباط نزدیکی با روابط عمومی داشته باشند و همه همکاران در شبکه های مجازی ثامن عضو شوند.


5 سال پیش