ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

حضور موثرین شهری در اجتماع خانواده ثامن؛

ثامن‌الائمه پدیده‌ای در منطقه 10 اصفهان


موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن‌الائمه علیه‌السلام دومین اجتماع سالانه خانواده بزرگ ثامن را 13 تیرماه 1399 همزمان با ولادت امام رضا علیه‌السلام و با حضور باربد بابایی مجری صداوسیما، موثرین شهری و هنرمندان اصفهانی برگزار کرد.
به گزارش خبرنگار ثامن‌نیوز جشن سالانه ثامن که دو سال پیش مصادف با ولادت امام باقر علیه‌السلام در اسفندماه برگزار گردید در سال گذشته به دلیل شیوع ویروس کووید 19 و حفظ سلامت پرسنل لغو گردید. علیرضا اشکبوس مدیر روابط‌عمومی با اشاره به همین مسئله دلیل رونمایی زود هنگام شعار سال را تعویق برگزاری جشن دانست و خاطرنشان کرد: شعار امسال موسسه ثامن‌الائمه علیه‌السلام «تکریم ادامه دارد» است که بناست کلیه فعالیت‌های اجرایی بر مبنای تکریم ارباب‌رجوع انجام شود، وی از همه‌ی عوامل اجرایی در برپایی این جشن تقدیر و تشکر کرد. محمدحسین افقری مدیرعامل نیز ضمن خوش‌آمدگویی به کارمندان موسسه از تلاش‌های یکساله کلینیک‌های ثامن در خدمت‌رسانی هرچه بهتر به مراجعین قدردانی کرد.
از آیتم‌های این ویژه برنامه می‌توان به تقدیر از هیئت امنا، هیئت مدیره، مسئولین و مدیران ثامن، رونمایی از قطعه سازمانی، اجرای تئاتر، موسیقی سنتی، اهدای لوح تقدیر به پرسنل و اعطای نشان‌های ویژه به منتخبین داوران اشاره کرد.
در این ویژه برنامه موثرین شهری همچون دکتر حمید شهبازی شهردار منطقه 10 اصفهان، مهندس حسن زارع معاون فرهنگی شهرداری منطقه 10 اصفهان، سرهنگ قربانپور رئیس کلانتری منطقه 17، دکتر آجدانی رییس بیمارستان شهید مطهری و مسئولین صندوق علی ولی الله بودند که شهبازی با اشاره به اینکه موسسه ثامن پدیده‌ای در منطقه 10 اصفهان از لحاظ عملکرد و انجام امور خیریه است گفت تعاملات بسیار خوبی ما بین شهرداری و این موسسه تا به حال صورت گرفته است.
باربد بابایی مجری جشن نیز با ابراز خرسندی از نظم برپایی این برنامه، آیتم اعطای نشان‌های ثامن را به جشنواره فجر و اهدای سیمرغ به منتخبین هر بخش تشبیه کرد و رقم زدن این اتفاق را باعث انگیزه کارمندان عنوان نمود.
یکی دیگر از آیتم‌های ویژه این برنامه قرعه‌کشی مشهد بود که آقایان فرشاد صالحیان و سید وحید احتشامی برندگان کمک هزینه سفر به مشهدمقدس شدند.


4 سال پیش