ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

دیدار با محمدحسین افقری؛

جلسه تبریک دوره دوم مدیریت مدیرعامل


26 دی‌ماه 1398 جمعی از اعضای هیئت‌مدیره، پزشکان و پرسنل موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن‌الائمه علیه‌السلام به مناسبت تبریک دوره دوم مدیریت محمدحسین افقری به عنوان مدیرعامل با او دیدار کردند.
به گزارش پایگاه خبری ثامن‌نیوز در این جلسه حسین صدیقی‌پور رییس هیئت مدیره، محمدحسین شیخ‌سجادیه نایب رییس، حمیدرضا شیخ‌سجادیه عضو هیئت مدیره، علیرضا اشکبوس مدیر روابط‌عمومی و مجتبی بهرامی مسئول خیریه به همراه جمعی از پزشکان و پرسنل کلینیک‌های مختلف و بخش اداری با مدیرعامل جهت تبریک دوره دوم مدیریت دیدار کردند.
پس از ابلاغ تبریک ویژه، مجتبی بهرامی مسئول خیریه ضمن ابراز خرسندی از اینکه در جمع ثامن حضور دارد گفت: توفیقی است که خدماتی در زمینه خیریه ارائه می‌شود، وام‌های قرض‌الحسنه مهر ثامن یکی از این خدمات به اعضای آن است، در طرح جدید اعطای وام با عضویت دیگر اعضای خانواده و پرداخت ماهانه 200 هزار تومان می‌توانید در قرعه‌کشی ماهیانه شرکت کنید.
در ادامه علیرضا اشکبوس مدیر روابط‌عمومی با تشکر از همکاری پرسنل در فعالیت‌های اجرایی از برگزاری جشن روز ثامن در اسفندماه 98 خبر داد و خاطرنشان کرد: پس از تلاش‌های تیم روابط‌عمومی امسال برای نظم‌دهی و هرچه بهتر برگزار شدن مراسم ثبت‌نام اینترنتی جهت حضور در جشن صورت می‌گیرد که به زودی زمان و شرایط آن اعلام خواهد شد.
در خاتمه محمدحسین افقری مدیرعامل ثامن‌الائمه پس از تقدیر و تشکر بابت همکاری و همیاری پرسنل بیان کرد: در دوره قبل انتظار ما برای به روزرسانی 30% از کلینیک‌های موسسه بود که به یاری خداوند به 90% از خواسته‌های خود رسیدیم و بعد از فعالیت‌های عمرانی، تغییر و تحولی در شاکله اصلی ثامن خواهیم داشت.گفتنی‌ست این جلسه با تبریک به اعضای هیئت‌مدیره پس از انتخابات دوره جدید و عکس یادگاری به پایان رسید.


4 سال پیش