ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

بزودی با ارائه خدمات هوشمند درمانی؛

حذف سیستم کاغذی از چرخه اداری ثامن الائمه


اولین جلسه شورای فناوری اطلاعات موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه علیه السلام هفتم اردیبهشت ماه سال 98 برگزار شد.
این جلسه با حضور محمدحسین افقری مدیرعامل موسسه؛ علیرضا اشکبوس مدیر روابط عمومی، فریده سادات ناصریان مسئول حوزه مدیریت، محمدرضا کمالی معاون آموزش و ارزیابی، مهندس صالحیان و رحمانی از واحد فناوری اطلاعات تشکیل شد.
به گزارش پایگاه خبری ثامن نیوز مباحث مطرح شده در این جلسه نظام دهی به واحد اداری ثامن الائمه و راه اندازی اتوماسیون اداری برای بدنه اجرایی، راه اندازی سامانه هوشمند دارالشفا مختص پزشکان و بیماران و ارائه خدمات هوشمند به مراجعین در قالب پرونده پزشکی الکترونیک بود که به طور جدی جهت حذف سیستم کاغذی و مکاتبات اداری از چرخه موسسه دنبال می شود.
گفتنی است مدیر روابط عمومی ضمن بیان ویژگی های سامانه سینا و سپاث از لینک شدن این دو سامانه با یکدیگر و سایت موسسه خبر داد و فریده السادات ناصریان درباره سیستم درمانی و نظام پزشکی صحبت کرد، همچنین محمدرضا کمالی راجع به نظام دهی اتوماسیون اداری و سلسله مراتب اداری و آقایان صالحیان و رحمانی در مورد کارکرد سامانه ها، خدمات و پشتیبانی آنها توضیحاتی بیان کردند، مدیرعامل نیز در پایان جلسه با ارائه نظر نهایی، موافقت خود را درباره سیر این پروژه اعلام کرد.
شایان ذکر است تا پایان این هفته پیگیری های اجرایی صورت می گیرد و در اولین فرصت اقدامات جهت راه اندازی سیستم هوشمند انجام می گردد.


5 سال پیش