ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

مدیر روابط‌عمومی کل زندان‌های اصفهان:

خدمات درمانی ثامن در منطقه 10 بی‌سابقه و درخشان است


موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه علیه السلام نهم دی ماه 1398، جلسه‌ای را با حضور مدیر روابط عمومی کل زندان‌های استان اصفهان و مدیر بازداشتگاه‌های موقت استان برگزار کرد.
این جلسه با حضور حاج اصغر کاظم زاده مدیر روابط عمومی کل زندان های استان اصفهان و حاج محسن داوودی مدیر بازداشتگاه های موقت استان، محمدحسین افقری مدیرعامل، علیرضا اشکبوس معاون روابط عمومی و مجتبی بهرامی مسئول خیریه ثامن برگزار گردید.
در ابتدای این نشست موثرین شهری با حضور مجتبی بهرامی بازدیدی از مجموعه کلینیک های ثامن داشتند و پیرامون خدمات درمانی ثامن الائمه توضیحاتی ارائه شد. همچنین علیرضا اشکبوس ضمن خیرمقدم به میهمانان ویژه، گزارشی از فعالیت های معاونت روابط عمومی ثامن و خدمات آنلاین داروخانه و دیگر بخش ها ارائه نمود و هر یک از خدمات درمانی دارالشفاء را تشریح کرد. آقایان کاظم زاده و داوودی نیز با ابراز خرسندی از آشنایی با این موسسه خیریه تصریح کردند خدمات درمانی که طی دو سال گذشته در این منطقه ارائه شده است قابل قبول و بی سابقه بوده است.
گفتنی ست طی تفاهم نامه ای موسسه خیریه و دارالشفا ثامن الائمه علیه السلام به زندانیان، خانواده های زندانیان و پرسنل زندان های استان اصفهان خدمت رسانی خواهد کرد.

4 سال پیش