ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

سرهنگ شریفی:

روابط عمومی چشم و چراغ موسسه است


ششمین جلسه تجربه 21 اسفندماه 1397 با حضور مدیرعامل محمدحسین افقری، سرهنگ شریفی عضو هیئت مدیره و مسئولین حوزه روابط عمومی برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری ثامن نیوز، سرهنگ شریفی ضمن تقدیر و قدردانی از علیرضا اشکبوس مدیر روابط عمومی و محمدرضا کمالی معاون آموزش و ارزیابی و پرسنل حوزه روابط عمومی در برگزاری جشن روز ثامن نکاتی را بیان کرد و متذکر شد: روابط عمومی چشم و چراغ موسسه ثامن الائمه علیه السلام است، اعتماد هیئت مدیره به این حوزه به دلیل اعتمادسازی خود تیم روابط عمومی بوده است که با برگزاری اجتماع سالانه خانواده بزرگ ثامن نیز برگ زرینی به عملکرد این بخش افزود. وی در ادامه ضمن تشکر از مدیریت مدیرعامل و تشکیل تیم روابط عمومی گفت: خودکفایی روابط عمومی در برخی عرصه ها بسیار پسندیده است اما هزینه کردن به جهت سرمایه گذاری برای موسسه و اینکه کارها به نحو احسن پیش رود لازم و ضروری خواهد بود و به دلیل عملکرد خوب روابط عمومی؛ در سال جدید مدیران از شما انتظار بالاتری خواهند داشت. مدیرعامل نیز در تکمیل صحبت های وی به نقاط قوت جشن روز ثامن اشاره و از زحمات این حوزه تقدیر کرد.
در ادامه علیرضا اشکبوس مدیرروابط عمومی از مدیرعامل و هیئت مدیره به جهت همکاری در برگزاری جشن روز ثامن قدردانی و خاطرنشان کرد: این جشن با تلاش شبانه روزی تیم روابط عمومی برگزار گردید و فشرده شدن زمان مراسم به دلیل تاخیر در حضور به موقع پرسنل موسسه به عنوان مخاطبین در راس ساعت شروع جشن بود. محمدرضا کمالی نیز در این جلسه گزارشی از عملکرد بخش آموزش و ارزیابی در سال 97 ارائه نمود و از برگزاری سمینارها و همایش های متعدد در سال آینده خبر داد.
همچنین علیرضا اخوان سردبیر نشریه فرکانس از فعالیت های مجدانه و تولید شماره های آینده این نشریه به صورت دو ماهنامه خبر داد و گفت: بخش فرهنگی روابط عمومی با نشر نشریه فرکانس و برگزاری مراسم های مذهبی در مناسبت های مختلف به فعالیت خود در سال 1398 ادامه خواهد داد.


5 سال پیش