ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

رضایت بیمار را جلب کنید؛

صداقت سرآمدترین صفت اخلاقی در کسب و کار


موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه علیه السلام دومین جلسه سمینار آشنایی با تکنیک های تکریم ارباب رجوع ویژه کارکنان را پنجم مهرماه 1398 با تدریس دکتر فائزه گل پرور پژوهشگر حوزه کسب و کار برگزار کرد.
این جلسه با حضور افتخاری محمدحسین افقری مدیرعامل ثامن الائمه، علیرضا اشکبوس معاون روابط عمومی، محمدرضا کمالی مدیر آموزش و ارزیابی و دکتر غلامرضا عنبری مسئول داروخانه ثامن برگزار گردید.
در دومین جلسه سمینار فائزه گل پرور پژوهشگر کسب و کار در پاسخ به این سوال که چرا رضایت مشتری و تکریم ارباب رجوع گفت: انتخاب مشتری دائمی و وفادار تنها شرط بقای دائمی و استمرار فعالیت های کارآمد هر سازمانیست و گوش دادن به شکایت مشتری 90% کار است و حل کردن آن 7% و پیگیری برای اطلاع از راضی شدن مشتری 3% دیگر است.
وی مدیریت تجربه مشتری را راهی برای شناخت خوب از مشتری دانست و بیان کرد: باید بتوانیم سلایق و علایق مشتری را شناسایی کرده و تجربه ای مختص به او را برایش فراهم سازیم.
گل پرور در ادامه با یادآوری این نکته که ممکن است کار شما متفاوت نباشد اما خود شما متفاوت هستید افزود: کارمندی سرمایه سازمان می شود که وفادار باشد، وجدان کاری، خلاقیت و صداقت داشته باشد، داشته های سازمان را حق مسلم خود نداند و بتواند ارتباط خوبی با همکاران، سازمان و ارباب رجوع داشته باشد.
این پژوهشگر مدیریت خویشاوندی یا قوم و خویشی را بهترین مدیریت برای مراکز درمانی توصیف و خاطرنشان کرد: مدیریت خویشاوندی عبارت است از اداره کردن انواع شیوه های ارتباطی با بیمارانتان برای انجام مبادلات با ارزش و سودمند و ارتباط پایدار و وفادارانه.
در پایان ضمن گرفتن عکس یادگاری، چهارمین مرحله قرعه کشی قرض الحسنه مهرثامن در حضور جمعی از کارمندان صورت گرفت که برندگان وام سه میلیون تومانی این مرحله زهرا رهبری مسئول کارگزینی و حمید هاشمی پرستار دارالشفاء ثامن الائمه بودند.



برای مشاهده گزارش تصویری مربوط به این خبر کلیک کنید


5 سال پیش