ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

به مناسبت روز روابط عمومی؛

عطر فکر روابط عمومی در ثامن الائمه


۳۰ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در طی جلسه ای به مناسبت روز روابط عمومی و ارتباطات از مسئولین حوزه روابط عمومی ثامن الائمه علیه السلام تقدیر و تشکر شد.
در این جلسه علیرضا اشکبوس ضمن تبریک روز روابط عمومی به پرسنل این بخش و تشکر بابت حمایت محمدحسین افقری مدیرعامل از این حوزه گفت: روابط عمومی نقاط قوت و ضعفی دارد که امید است با حمایت مدیران ثامن الائمه فعالیت های آینده این بخش روبه بهبودی و نوآوری های بیشتری باشد.
مسئول حوزه آموزش و ارزیابی نیز با اشاره به اینکه هر یک از مسئولین روابط عمومی در حوزه خود متخصص هستند خاطرنشان کرد: تیم روابط عمومی تلاشش بر این است که همیشه خلاقیت و نوآوری، چاشنی فعالیت ها و اقدام های جدیدش باشد، وی عامل بازدهی بیشتر را ارتباط کلینیک ها با روابط عمومی دانست.
فریده سادات ناصریان مسئول حوزه اداری نیز ضمن تبریک روز روابط عمومی گفت من از خلاقیت بچه های روابط عمومی در انجام کارها که در آرامش صورت میگیرد بسیار لذت می برم و بدانید زحمات شما در حوزه مدیریت به چشم می آید و نادیده گرفته نمی شود.
دیگر مسئولین این بخش نیز با اشاره به اینکه وظیفه روابط عمومی ثامن فراتر از وظایف معمول این بخش است، روابط عمومی را همانند آچار فرانسه دانستند که در بدنه موسسه خالصانه و با نیت معنوی خدمت رسانی می کند. همچنین به تبلیغات فضای مجازی و اجرای رویکردی متفاوت، بها به تبلیغات شهری و اجرایی شدن ایده های روابط عمومی پرداختند.
محمدحسین افقری مدیرعامل نیز با تبریک روز ارتباطات و تقدیر از تیم روابط عمومی به ورود قوی تر ثامن به سمت فضاهای مجازی و ارتباط با دیگر گروه های حرفه ای تاکید کرد.
در پایان اشکبوس با رونمایی از برنامه جامع سال ۹۸روابط عمومی تحت عنوان عطر فکر و ماکت سازه ورودی موسسه ثامن الائمه به جلسه خاتمه داد و هدایایی به رسم یادبود به پرسنل اهدا شد.


5 سال پیش