ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

به مناسبت روز جهانی فیزیوتراپی؛

قدردانی از پرسنل فیزیوتراپی ثامن


مدیران موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن‌الائمه به مناسبت روز جهانی فیزیوتراپی در هشتم سپتامبر مصادف با 18 شهریورماه 1399 از زحمات کارشناسان و کادر درمان کلینیک فیزیوتراپی خود تقدیر و تشکر نمودند.
به گفته علیرضا اشکبوس مدیر روابط‌عمومی و حراست ثامن، کلینیک فیزیوتراپی موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن‌الائمه یکی از مجهزتــرین و بروزترین کلینیـک‌های فیزیوتراپــی است که با بکارگیری نوین‌ترین متدهای درمانی مجهز به تجهیـزات الکتروتراپی شامل لیزر کم‌توان،IR،IF،Ultra Sound، تجهیـزات مکانوتراپی و استیمولاتور جهت درمان اختلالات و بیماری‌های دستگاه اسکلتی و عضلانی و ... خدمات‌رسانی می‌کند که سعی بر آن است تا در دوران پساکرونا به خدمات نوبت‌دهی آنلاین ثامن‌شفا بپیوندد و حتی‌الامکان از حضور بیماران جهت اخذ نوبت جلوگیری نماید.
گفتنی‌ست محمدحسین افقری مدیرعامل، علیرضا اشکبوس مدیر روابط‌عمومی و حراست و محمدرضا کمالی مدیر آموزش و ارزیابی به مناسبت روز جهانی فیزپوتراپی با بازدید از کلینیک، از زحمات کادر درمان این بخش تقدیر و تجلیل به عمل آوردند این در حالیست که روز جهانی فیزیوتراپی فرصتی است برای تمامی فیزیوتراپیست‌ها در سراسر جهان تا آگاهی عمومی نسبت به نقش حیاتی حرفه‌شان در سلامت جامعه را افزایش دهند.


4 سال پیش