ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

مراقب خودت باش؛

موسسه ثامن الائمه میزبان دانش آموزان هفتمی


موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه علیه السلام به مناسبت روز دانش آموز 13 آبان 97 اردوی علمی برای گروهی از دانش آموزان مقطع متوسطه برگزار کرد.
به گزارش خبرگزاری ثامن نیوز 20 نفر از دانش آموزان مقطع متوسطه در قالب اردوی علمی از خدمات درمانی موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه علیه السلام به صورت رایگان استفاده نمودند. این اردو شامل سنجش بینایی و آشنایی دانش آموزان با دستگاه های چشم پزشکی، معاینه دندان و آشنایی با وسایل دندان پزشکی، مشاوره تغذیه و بررسی قد، وزن و قند خون، مشاوره روان شناختی شامل کنترل استرس و مشکلات دانش آموزان در شب امتحان، آشنایی با لابراتوار آزمایشگاه و تعیین گروه خونی و آشنایی با دستگاه های فزیوتراپی بود.
همچنین این موسسه طرح 20% تخفیف خدمات درمانی را به مدت 15 روز از 13 آبان ویژه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه در نظر گرفته است که شامل معاینه رایگان دندان و انجام کلیه خدمات دندان پزشکی به صورت اقساط، مشاوره تحصیلی، تغذیه و روانشناختی، کلینیک بینایی سنجی، آزمایشگاه طبی و... می باشد که با ارائه شناسنامه فردی دانش آموز پذیرش انجام خواهد شد.
گفتنی است درمانگاه های موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه همه روزه از ساعت 7 الی 14 و 16 الی 21 به نشانی خیابان پروین، نرسیده به پل سرهنگ آماده ارائه خدمات درمانی است و بخش اورژانس و داروخانه به صورت شبانه روزی جهت رفاه حال بیماران فعال می باشد.


5 سال پیش