ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

در ارزیابی مجریان صداوسیما؛

نجم الدین شریعتی مجری برتر شبکه سه


نجم الدین شریعتی همراه ویژه ی موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه علیه السلام در ارزیابی عملکرد مجریان شبکه های سیما، مجری برتر شبکه سراسری سه سیما شد.
نجم الدین شریعتی در حال حاضر مجری برنامه «سمت خدا» شبکه سه سیماست که برنامه ای گفت و گو محور با حضور کارشناسان مذهبی است و به صورت هفتگی (شنبه تا پنج شنبه) بعد از ظهر از شبکه ۳ پخش می‌شود و به مباحث دینی، اخلاقی و اجتماعی می‌پردازد. وی یکی از همراهان ویژه موسسه ثامن است که در جشن میلاد امام رضا علیه السلام و روز پزشک به عنوان مجری حضور داشته است.
گفتنی ست رضا پورحسین قائم مقام معاون سیمای رسانه ملی اخیراً نامه‌ای را خطاب به مدیران شبکه‌های سیما ارسال کرده است که علاوه ‌بر ابلاغ یک دستور سازمانی برای تشویق مجریان برتر شبکه‌های مختلف، بخشی از شاخص‌های ارزیابی عملکرد مجریان نیز در آن مرور شده است. در این نامه لیستی از نام مجریان تلویزیونی به تفکیک شبکه‌های اصلی منتشر شده است؛ مجریانی که مستند به متن نامه و براساس ملاک‌های ارزیابی، توانسته‌اند بیشترین امتیازها را از آن خود کنند و به همین دلیل «شایسته تشویق» معرفی شده‌اند. در جدول درج شده در نامه، نام مجریان هر شبکه و امتیاز کسب شده آن‌ها فهرست شده است که در این میان نام مجریانی همچون نجم الدین شریعتی مجری شبکه سه سیما، مجید یراق‌بافان مجری شبکه یک سیما، وحید ملتجی مجری شبکه دو سیما، پژمان بازغی مجری شبکه نسیم، محمدحسین میثاقی مجری شبکه ورزش دیده می شود.
همچنین در پایان این نامه که با امضای رضا پورحسین به‌عنوان مشاور عالی معاون سیمای رسانه ملی و خطاب به مدیران شبکه‌های تلویزیونی ارسال شده، از مدیران شبکه‌های مذکور درخواست شده است این مجریان که بالاترین امتیاز را دریافت کرده‌اند به نحو شایسته‌ای مورد تشویق قرار بگیرند و در یک بند مجزا ملاک ارزیابی فوق را این‌گونه توضیح داده شده است که؛ «شاخص‌های این ارزیابی عبارتند از؛ پوشش، آرایش، رعایت حدود شرعی و دینی و رعایت اصول حرفه‌ای اجرا.»

5 سال پیش