ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

مجری برنامه سمت خدا؛

نجم الدین شریعتی مهمان ویژه ثامن در روز پزشک


موسسه خیریه و دارالشفا ثامن الائمه علیه السلام 31 مردادماه به مناسبت روز بزرگداشت حکیم ابوعلی سینا و روز پزشک از پزشکان این موسسه با حضور «نجم الدین شریعتی» مجری برنامه تلویزیونی سمت خدا تجلیل و قدردانی کرد.
به گزارش پایگاه خبری ثامن نیوز در این جلسه ویژه جمعی از پزشکان متخصص و عمومی ثامن الائمه به همراه محمدحسین افقری مدیرعامل، محمدحسین شیخ سجادیه نایب رییس هیئت مدیره، علی صدیقی و دکتر محمدرضا پاکنژاد از اعضای هیئت امنا، علیرضا اشکبوس معاون روابط عمومی و فریده سادات ناصریان رئیس حوزه مدیریت حضور داشتند.
ابتدا نجم الدین شریعتی ضمن تبریک روز پزشک از همراهی با موسسه ثامن الائمه و حضور در این جلسه ابراز خرسندی کرد و مدیرعامل پس از خیرمقدم از زحمات پزشکان ثامن قدردانی نمود. اشکبوس نیز در ادامه برگزاری مراسم تقدیر و تشکر از زحمات در شأن پزشکان را وظیفه حوزه روابط عمومی دانست و اذعان داشت: قرار بر این بود که این مراسم به نوعی رسمی تر و بزرگ تر برگزار شود که به دلیل شیفت بودن پزشکان متخصص و عدم حضور بسیاری از آنان به جلسه ی ویژه داخلی بسنده شد. در این جلسه هر کدام از پزشکان با معرفی تخصص خود، مشکلات و چالش های پیش روی حوزه پزشکی به گپ و گفت پرداختند.
همچنین در این گردهمایی کلیپ روز پزشک و زندگی نامه ابوعلی سینا پخش شد و با اهدای نشان سلامت و لوح سپاس به پزشکان خاتمه یافت.
گفتنی ست مدال سلامت ثامن که چندی پیش از آن رونمایی شد به افرادی تعلق می گیرد که با سعه صدر، حس نوع دوستی، حسن اخلاق برای سلامت جامعه و ارتقاء عملکرد ثامن به منظور دستیابی به اهداف پزشکی اهتمام ورزیده و با حمیت و تلاش برای خدمت رسانی به شهروندان گامی برداشته اند.


5 سال پیش