ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

سرمایه های انسانی لوکوموتیو یک مجموعه؛

هوش هیجانی عامل موفقیت هر سازمان


بخش آموزش و ارزیابی موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه روز جمعه 29 شهریورماه 1398 سمینار آموزشی آشنایی با تکنیک های تکریم ارباب رجوع را ویژه کارکنان این درمانگاه با تدریس دکتر فائزه گل پرور برگزار کرد.
در اولین جلسه این سمینار محمدرضا کمالی معاون آموزش و ارزیابی ثامن به عملکرد این بخش در طول سال، سوابق برگزاری دوره های آموزشی پرداخت و ضمن توضیح فرآیند چهار ماهه تشکیل سمینار تکریم ارباب رجوع از تاکید مدیرعامل بر آموزش تکنیک های تکریم ارباب رجوع سخن گفت.
همچنین فائزه گل پرور پژوهشگر حوزه کسب و کار در جمع کارکنان ثامن الائمه به تعریف هوش هیجانی و نقش آن در عملکرد کارکنان و سازمان اشاره کرد و گفت: هوش هیجانی در محیط سازمانی منجر به رفاقت و صمیمیت در بین اعضا تیم شده و بهره وری سازمان را افزایش می دهد.
وی شادمانی را از اهداف مشترک انسان ها دانست و خاطر نشان کرد: همه در تلاش برای تحقق شادمانی هستند و خوشبختی لذت بردن از لحظه حال، خلق و مدیریت هیجانات مثبت و کاهش اتفاقات منفیست.
این فعال حوزه کسب و کار انگیزه درونی بالا، اعتماد به نفس و مسئولیت پذیری بالا و عزت نفس پایین را از خصوصیات افراد موفق برشمرد و بیان کرد: احساس خوشبختی کارکنان در محیط کار منجر به کارآیی و عملکرد بهتر، موفقیت در کسب و کار، وضعیت مالی و سود بیشتر و افزایش رضایت مشتری می شود.
گفتنی ست جلسه دوم این سمینار جمعه پنجم مهرماه 1398 در خانه معلم شماره 3 برگزار خواهد شد.


5 سال پیش