ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

سلام بـر حسیـن (علیه السلام) شهسـوار آفـرینـش

پیام مدیر عامل به مناسبت آغاز ماه محرم الحرام 1441


اَلسَلامُ عَلَيـكَ يـا ثـارَ الله ...
ماه محرم زيباترين جلوه عشق و ايثار و دين محوري فرا مي رسد و مسلمانان بـا چشماني اشكبـار در سوگ سرور و سالار شهيدان، بـار ديگر درس صبر، تعهد و آزادگي را در مكتب انسان سازي عاشورا مرور مي كنند. هر روز اين مـاه، فرصت بي نظيري براي تفكر در ماهيت قيـامي است كه بقـاي دين مبين اسلام را تضمين كرده وكامل ترين نمونـه تقابل كفر و ايمان و مبارزه حق، عليه باطل است. بدون شك امروزه ایستادگی آزاديخواهان جهان برابر نظام سلطه و قدرت هاي استكباري تنهـا بـه مدد تاسي از فرهنگ عاشورایی قوت گرفته است.


واقعـه عاشورا يـك رويداد ساده در بستر تاريخ نيست، بلكه براي تمام انسان هـاي آزاده دانشگاهي است كـه ذلت‌ گريزي، ستم‌ ستيزي و حمـايت از دين و پايبنـدي به آداب و اصول اخلاقي را در تاثيرگذار ترين شكل ممكن تدريس مي كند. براي دشمنـان دين نيز صحنه عبرتي است كـه آنان را بـه رهايي از اسارت و بندگي نفس فرا مي خواند.


اميد است تـا در مجال ارزشمند محرم امسال نوجوانـان و جوانـان ايـران اسلامي بتوانند بـا تفكر در انگيـزه نهضت عاشورا و تمسك به ريسمان مودت اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام در مسير سعادت و كمال گام برداشته و نمونه شايسته اي از شاگردان مكتب عاشورا باشند.



در پـايـان فرا رسیـدن مـاه محرم و ایـام سوگواري حضرت ابـا عبدالله الحسین( علیه السلام) و ياران وفادارش را به همه دوستداران اهل بيت عصمت و طهارت عليهم السلام به ويژه کـارکنـان و همراهـان مؤسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه علیه السلام تسلیت و تعزيت عرض نموده و از خداوند منان عزت و سربلندي مسلمانان ايران و جهان را مسئلت مي نمايم.

با احترام / محمدحسین افقری


5 سال پیش