ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

رونمایی از مدال خدمت؛

گردهمایی کارمندان ثامن در روز کارمند


موسسه خیریه و دارالشفا ثامن‌الائمه علیه‌‌السلام به مناسبت روز کارمند پنجم شهریورماه 1398 مراسمی را ویژه تجلیل از کارمندان خود برگزار کرد.
به گزارش پایگاه خبری ثامن‌نیوز در این جلسه محمدحسین افقری مدیرعامل، محمدحسین شیخ سجادیه نایب رییس هیئت مدیره، محمدعلی عزیزی عضو هیئت مدیره، علیرضا اشکبوس معاون روابط عمومی و فریده سادات ناصریان رییس حوزه مدیریت به همراه جمعی از کارمندان حضور داشتند.
افقری مدیرعامل ضمن تبریک روز کارمند عنوان کرد: انتظارات موسسه از کارمندان این است که همراه با پیشرفت ثامن رو به جلو حرکت کنند، خلاقیت و نوآوری داشته باشند و به تکریم ارباب رجوع و نحوه برخورد با آنان اهمیت دهند، موسسه ثامن به زودی با تغییرات در بازسازی طبقه سوم و افتتاحیه پاراکلینیک به مجموعه بزرگتری تبدیل خواهد شد و نیازمند تغییر در عملکرد کارمندان خود نیز می باشد. وی با اشاره به اینکه موسسه به علت تعرفه خیریه متحمل هزینه های بسیاری است خاطرنشان کرد: مدیران ثامن الائمه زحمات پرسنل را ارج می نهند و بدانند پیشرفت آنان پیشرفت ثامن خواهد بود.
در ادامه عزیزی عضو هیئت مدیره با تبریک روز کارمند اذعان داشت: 90 % کارمندان ثامن عملکرد خوبی دارند و توقع موسسه این است که در احترام به مراجعین و تکریم آنان سعی و تلاش کنند. ناصریان رییس حوزه مدیریت نیز با اشاره به اینکه هر روز می تواند روز کارمند باشد گفت: موسسه ای که در حال تغییر است نیازمند رعایت ضوابط و قانون از طرف کارمندان می باشد و امیدمان دارالشفای بهتر و بهتر است.
علیرضا اشکبوس معاون روابط عمومی ضمن تشکر از زحمات کارمندان در موسسه ثامن الائمه متذکر شد: زحمات شما دیده شده است که در حال حاضر همه ما به جهت روز کارمند گرد هم آمده ایم، وی از همکاری برخی پرسنل با حوزه روابط عمومی سپاسگزاری کرد و اذعان داشت: امروزه عصر ارتباطات است، روابط عمومی نهم مردادماه از وبسایت رسمی موسسه رونمایی کرد و انتظارمان از همکاران این است که خدمات و اخبار وبسایت ثامن را رصد کنند و مراجعین را به وبسایت ارجاع دهند. به زودی دوره آموزشی نوبت دهی آنلاین نیز برای پرسنل پذیرش برگزار خواهد شد. اشکبوس از عارضه یابی موسسه به صورت جدی و برگزاری دوره آموزشی ویژه همه کارمندان نیز خبر داد.
به همت واحد روابط عمومی موسسه ثامن کلیپی ویژه روز کارمند با موضوع دوربین مخفی از عکس العمل و واکنش آنها پس از اخراج پخش شد که مورد استقبال حضار قرار گرفت. این کلیپ جهت به تصویر کشیدن کارمندانی که به کارشان در موسسه ثامن علاقه مند و متعهد هستند، تدوین شد.
از دیگر آیتم های ویژه ی این مراسم رونمایی از «مدال خدمت» ویژه کارمند نمونه بود که در پایان سال بعد از ارزیابی نهایی کارمندان به کارمند نمونه اهدا می شود. این مدال به کسی اهدا خواهد شد که با تلاش دلسوزانه، روح و فکری والا و سرشار از عشق، مسئولیتش را متعهدانه و با صداقت، اخلاص و فداکاری به نحو احسن انجام دهد و در راستای اعتلای خدمت رسانی موسسه خیریه و دارالشفا ثامن الائمه می کوشد و وظیفه شغلی خود را در کمال درستکاری به سرانجام می رساند، در پایان مراسم نیز از همه کارمندان تجلیل و قدردانی شد.



برای مشاهده گزارش تصویری مربوط به این خبر کلیک کنید


5 سال پیش