ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

در جلسه تجلیل از واحد ارتباطات ثامن؛

آغاز فاز جدید فعالیت های روابط عمومی


محمدحسین افقری مدیرعامل موسسه خیریه و دارالشفا ثامن الائمه علیه السلام در جمع کارکنان واحد روابط عمومی گفت: تلاش شما در دوران سخت همه گیری کرونا قابل ستایش است، با سپری کردن این دوران وارد فاز جدیدی از فعالیت های روابط عمومی خواهیم شد.

به گزارش ثامن نیوز ششم خردادماه به مناسبت روز ارتباطات با حضور مدیران ارشد از کارمندان واحد روابط عمومی تقدیر و تجلیل گردید.

در این جلسه مدیر عامل ثامن با ابراز خرسندی از عملکرد این واحد از کلیه فعالیت ها و رویدادهای خلاقانه ی آن، تقدیر و تشکر کرد و گفت: تمرکز بر تبلیغات محیطی از اهم فعالیت های روابط عمومی ست چرا که اطلاع رسانی به بیماران جهت خدمت های متنوع ارائه شده دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد.

رز سوسنی رییس حوزه مدیریت ثامن اقدامات این واحد را مهم دانست و خاطر نشان کرد: تنها بخشی که فعالیت های آن به چشم نمی آید واحد روابط عمومی است اما ما خروجی کار شما را رصد می کنیم و از آن لذت می بریم
او افزود: سرمایه گذاری روی مخاطبان و مراجعین بومی منطقه از لحاظ تبلیغاتی اثرگذاری بالایی دارد، بابد در این حوزه قوی عمل کنیم.

سپیده فرح وش مدیرداخلی این واحد ضمن تشکر از زحمات معاونت اجرایی ثامن، احیای هویت روابط عمومی در درمانگاه را ضروری خواند و متذکر شد: در عرصه تبلیغات محیطی داخلی و بیرونی، برگزاری رویدادها و کمپین های تبلیغاتی به صورت مخاطب محور و به روزرسانی تبلیغات چاپی ثامن باید با رویکرد جدیدی وارد شویم که نیازمند حمایت مالی و پشتیبانی همه کلینیک های درمانگاه می باشد.

گفتنی ست این جلسات جهت انگیزه بخشی به کارکنان و بررسی مشکلات و رفع آنها به بهانه های مختلف برگزار میگردد.

10 ماه پیش