ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

مصادف با ولادت پیامبر مهربانی؛

ارائه خدمات درمانی به زندانیان


موسسه خیریه و دارالشفا ثامن الائمه علیه السلام مصادف با میلاد پیامبر مهربانی و امام صادق علیه السلام میزبان سرهنگ بابایی مدیر کل امور زندان های استان اصفهان و مسئولین این ارگان بود.

مسئولین امور زندان های استان اصفهان در بازدید از کلینیک های مختلف ثامن با ابراز خرسندی از به روزبودن تجهیزات این بخش ها و محیطی دلپذیر برای بیماران از ارائه خدمات درمانی این درمانگاه تعریف و تمجدید نمودند و آمادگی خود را مبنی بر منعقد کردن تفاهم نامه و ارائه خدمات درمانی به پرسنل امور زندان ها و خانواده های زندانیان اعلام کردند.

محمدحسین افقری مدیرعامل موسسه نیز با اشاره به خودگردان بودن این درمانگاه خاطرنشان کرد: این درمانگاه با هزینه های بسیار کم و تعرفه های خیریه به بیماران خدمت رسانی می کند و تا به حال مورد حمایت هیچ سازمان دولتی و سرمایه گذاران نبوده است.

همچنین علیرضا اشکبوس معاونت اجرایی ثامن از خدمات الکترونیک این موسسه به بیماران و ارائه سامانه نوبت دهی آنلاین گزارش داد و از سابقه عملکرد این درمانگاه، بخش خیریه و برگزاری مراسمات بزرگ شهری گفت.

گفتنی است در این جلسه محمدحسین صدیقی پور رییس هیئت مدیره حضور داشتند و بر همکاری امور زندان ها و درمانگاه ثامن الائمه علیه السلام تاکیید کردند.


3 سال پیش