ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

نقش مهم آزمایشگاه در تشخیص درمان

تجلیل از کارشناسان آزمایشگاه ثامن


مدیران ارشد ثامن در جمع کادر آزمایشگاه ثامن، ضمن تبریک روز علوم آزمایشگاهی به جامعه فرهیخته آزمایشگاهیان کشور بویژه فعالان درمانگاه ثامن، از زحمات و خدمات این گروه ارزشمند تشکر و قدردانی کردند.

محمد حسین افقری مدیر عامل این موسسه با اشاره به نقش مهم اقدامات آزمایشگاهی در تشخیص به موقع عوامل بیماری زا و تکمیل فرآیند تشخیص و درمان بیماری ها، این روز را فرصتی برای یادآوری زحمات و خدمات آنان عنوان کرد.

علیرضا اشکبوس معاون اجرایی موسسه تغییر مدیریت آزمایشگاه را تحولی در سال جدید ثامن دانست و خاطرنشان کرد: حامد افقری به عنوان مسئول این مجموعه پس از مهتاب گلچراغ مسئولیت پذیرفته است و همه همکاران موظف به همکاری و هماهنگی بیشتر با او هستند.

اشکبوس در خاتمه ضمن تشکر مجدد از کارشناسان علوم آزمایشگاهی و تبریک این روز فرخنده، یادآور شد: ما به عنوان جزیی از سیستم و نظام تشخیص و درمان هستیم که با انجام صحیح اقدامات لازم نقش مهمی را در کل سیستم سلامت به دوش می کشیم. امید است با اتکال به خداوند منان و تلاش خود گام های مثبتی را در پیشبرد اهداف عالی سلامت جامعه برداریم.

گفتنی ست در این جلسه با حضور مدیران ارشد ثامن، مراسم تودیع و معارفه اجرا شد و از کارشناسان آزمایشگاه تجلیل و قدردانی به عمل آمد.


11 ماه پیش