ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

نمره قابل قبول کارکنان پذیرش؛

تکریم ارباب رجوع، رسالت واحد پذیرش ثامن


واحد پذیرش موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه علیه السلام پس از ارزیابی ها در بازه زمانی 5 ماهه دارای بهترین عملکرد و کمترین شکایات از سمت مراجعین شد.
در جلسه ای که 27 خردادماه با حضور علیرضا اشکبوس و فریده سادات ناصریان معاونین مدیرعامل ثامن و دکتر عنبری مسئول فنی داروخانه و اورژانس این درمانگاه در جمع کارکنان واحد پذیرش برگزار شد، نحوه خدمات اجرایی این واحد، موانع و تحولات بررسی گردید و ناصریان ضمن تاکید بر هماهنگی کارکنان پذیرش با پزشکان، پرستاران و مسئولین همه کلینیک ها خاطرنشان کرد: با توجه به وقت گذاری و عملکرد هریک از شما در این بخش تشویقی را در خصوص پرداخت حقوق ها لحاظ خواهیم کرد. دکتر عنبری نیز با اشاره به ایجاد وحدت و یکپارچگی واحد پذیرش با همه بخش ها، بر بالا نگه داشتن پرچم ثامن در خدمت رسانی به مراجعین تاکید کرد.
در ادامه علیرضا اشکبوس مدیر روابط عمومی و حراست ثامن با ارائه گزارشی از ارزیابی عملکرد این بخش در 5 ماه گذشته گفت: واحد پذیرش با کمترین شکایت از عملکرد بهتری برخوردار بوده و فعالیت های کارکنان این واحد در 14 آیتم همچون پاسخ گویی به تلفن ها، تلاش برای ارتقا شخصی، میزان شکایات، تشویق مراجعین به استفاده از نوبت آنلاین، میزان رضایت مافوق، نظم و انضباط اداری، تمرکز و دقت در محل کار و... در واحد حراست مورد بررسی قرار گرفته و نمره قابل قبولی دریافت کرده است.


3 سال پیش