ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

صیرفی نژاد در مراسم روز پرستار:

ثامن مجموعه درمانی کامل در منطقه ده اصفهان است


به گزارش روابط عمومی ثامن همزمان با ولادت حضرت زینب سلام‌الله‌علیها مدیران منطقه ۱۰ اصفهان به همراه مدیران ارشد ثامن از جمع پرستاران شاغل در این درمانگاه تقدیر نمودند.

به گفته علیرضا اشکبوس معاونت اجرایی ثامن هرساله به مناسبت روز پرستار مراسم ویژه ای برای تجلیل از زحمات پرستاران اورژانس ثامن با حضور مدیر منطقه برگزار می کند.

در این مراسم محمد صیرفی نژاد ضمن تبریک و تهنیت به پرستاران از خدمات درمانی درمانگاه ثامن اظهار شگفتی کرد و گفت: ظاهر ساده بیرونی این درمانگاه نمایانگر این همه خدمت درمانی متنوع به مراجعه کنندگان نیست و خرسندم که چنین مجموعه درمانی در این منطقه به شهروندان خدمت رسانی می نماید.

محمد تورجی زاده معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری منطقه ده نیز با ابراز خرسندی از مزین بودن نام این درمانگاه به لقب امام رضا علیه السلام متذکر شد: به دلیل ارادت خاص همه ما ایرانیان به امام هشتم، اعتقادمان نسبت به استفاده از خدمات درمانی این درمانگاه بیشتر است.

گفتنی است در این جلسه اعضای هیئت مدیره حسین صدیقی پور، علی صدیقی و محمدحسین افقری مدیرعامل موسسه حضور داشتند و از زحمات پرستاران تجلیل و قدردانی کردند.


5 ماه پیش