ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

در بازدید معاون فرماندار اصفهان؛

ثامن یک بیمارستان کوچک است


علیرضا قاسمی سرپرست معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان صبح امروز از موسسه خیریه و دارالشفا ثامن الائمه علیه‌السلام بازدید کرد.

معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری در این بازدید درمانگاه ثامن را یک بیمارستان کوچک عنوان نمود و خاطرنشان کرد: خدمات متنوع و با کیفیت این درمانگاه نشان از مدیریت بسیار خوب آن است که به غیر از خدمات درمانی بستری، دیگر خدمت های درمانی را به شهروندان منطقه ده اصفهان ارائه می کند.

قاسمی در ادامه به نظم و تمیزی در کلینیک های این درمانگاه اشاره کرد و گفت: عملکرد خوب این موسسه مشهود و قابل تحسین است که در نمای بیرونی آن به نظر عموم نمی رسد.

در این جلسه علیرضا اشکبوس معاونت اجرایی درمانگاه نیز با اشاره به عملکرد حراست ثامن و بیشترین موضوع شکایات، به مشکلات این موسسه از جمله عدم رسیدگی به محدودیت های ترافیکی و عدم جای پارک برای وسیله نقلیه بیماران و مراجعین، امنیت شبانه و پارکینگ اختصاصی کادر درمان این درمانگاه پرداخت. علیرضا قاسمی در پایان با تاکید بر پیگیری این مشکلات، قول مساعدت برای حل آن را به مدیران ارشد ثامن داد.

گفتنی است این بازدید صبح ۲2 آذرماه ۱۴۰۲ به صورت سرزده و جهت بازرسی خدمات درمانی و عفاف و حجاب صورت گرفت که مورد رضایت معاونت سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اصفهان واقع شد


4 ماه پیش