ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

ثامن از خدمتی ديگر رونمايی كرد

راه اندازی اولين خيريه تخصصی دندان پزشكی كودكان كار و نيازمند


موسسه خيريه و دارالشفا ثامن الائمه عليه السلام از خيريه تخصصی دندان پزشكی كودكان كار و نيازمند با عنوان مكث رونمايي كرد.
درمانگاه ثامن الائمه عليه السلام كه بيش از 20 سال است در عرصه درمان با تعرفه خيريه به بيماران خدمت رسانی مي كرد و با راه اندازي خيريه مهرثامن عوايد تاج گل های خود را صرف هزينه درمان نيازمندان مي كرد در 20مهرماه 1402 با تغيير رويكرد در خيريه وابسته به اين موسسه از راه اندازی خيريه تخصصی دندان پزشكی ويژه كودكان كار و نيازمند تحت عنوان مكث خبر داد.
عليرضا اشكبوس مدير خيريه مكث ضمن اشاره به عملكرد خوب اين خيريه در گذشته بدون حمايت مالی خصوصي و تنها با درآمد حاصل از تاج گل ها و خدمات درماني درمانگاه خاطرنشان كرد: با توجه به گسترده شدن خيريه های فعال در شهر اصفهان و عدم فعاليت مستمر و خيريه ای در زمينه درمان دندانپزشكی كودكان نيازمند مديران ارشد درمانگاه ثامن با تخصصی شدن اين خيريه در حوزه دندانپزشكی موافقت نمودند.
اشكبوس در ادامه عنوان مكث را مخفف مهر كودكان ثامن دانست و گفت: اين خيريه با هدف كمك به پدر و مادران بی بضاعت و كم برخوردار در هزينه هاي درمان دندان فرزندان خود از سنين چهار تا نه سال فعاليت خواهد كرد و كليه هزينه های درمان بستگی به وضعيت مالی سرپرست خانوار به صورت رايگان يا كم هزينه با مشاركت خيرين تامين خواهد شد.
او در ادامه با دعوت از خيرين شهر جهت مشاركت در اين امر خداپسندانه و همكاری ساير خيريه ها در معرفی اين كودكان بيان كرد جهت تامين اين هزينه ها ميتوانيد با سفارش تاج گل و استندهای تبريك و تسليت، ذبح مرغ و نذر سلامت در اين تامين هزينه ها مشاركت نماييد، راه هاي ارتباطي و سفارش 9132700272 تماس حاصل فرمايند و يا به شبكه هاي اجتماعي در ايتا و اينستاگرام به نشانی @mehresamen پيام دهند.


6 ماه پیش