ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

احیای سنت حسنه در موسسه ثامن الائمه علیه السلام

راه اندازی صندوق قرض الحسنه خانواده بزرگ ثامن


به گزارش خبرگزاری ثامن نیوز صندوق پس انداز و قرض الحسنه موسسه و خیریه ثامن الائمه علیه السلام راه اندازی می شود،
این صندوق قرض الحسنه که با هدف رفاه حال پرسنل این موسسه تشکیل شده است در نظر دارد با افتتاح حساب برای کارمندان آغاز به فعالیت کند.

علیرضا اشکبوس مدیر روابط عمومی موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه علیه السلام هدف راه اندازی این صندوق قرض الحسنه را ترویج فرهنگ آن سنت حسنه و وحدت خانواده بزرگ ثامن دانست و بیان کرد: موسسه ثامن الائمه علیه السلام در نظر دارد با اعطای وام با درصد سود بسیار پایین جهت رفاه حال کارمندان خود و اعضای خانواده شان مساعدت مالی داشته باشد.

وی اظهار داشت: در ابتدای راه اندازی این صندوق مبلغ یک میلیون ریال از حقوق مهر ماه کارمندان جهت افتتاح حساب کسر خواهد شد و همچنین از ماه های آتی مبلغ پانصد هزار ریال به صورت منظم از حقوق همکاران کسر می گردد که این مبنا بر اساس اساسنامه صندوق تنظیم و تایید شده است و پرسنل می توانند برای ماه های آینده مبالغ بیشتری را که مایل هستند هرماه از حقوقشان کسر شود، تعیین کنند تا بعد از چند ماه به قید قرعه و براساس امتیاز و مبلغی که در حساب خود پس انداز نموده اند وام و مساعدت مالی دریافت کنند؛ همچنین می توانند برای اعضای خانواده خود نیز در قرض الحسنه افتتاح حساب داشته باشند.

شایان ذکر است به هر میزان موجودی حساب بیشتر باشد از امتیاز بالاتری برخوردار بوده و سریع تر در نوبت وام دهی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است صندوق پس انداز و قرض الحسنه ثامن علیه السلام ویژه پرسنل داخلی است که با هدف فرهنگ سازی سنت پسندیده قرض الحسنه و رفاه حال کارمندان فعالیت خواهد کرد.


5 سال پیش