ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

در اجلاسیه بزرگ روابط عمومی ها؛

روابط‌عمومی می‌تواند امید را در جامعه احیا کند


اجلاسیه بزرگ روابط عمومی های استان اصفهان 31 اردیبهشت ماه 1402 با حضور مدیران شهری و شهرستان های این حوزه در دانشگاه اصفهان برگزار گردید.

به گزارش ثامن نیوز مدیران و کارکنان واحد روابط عمومی موسسه خیریه و دارالشفا ثامن الائمه علیه السلام در اجلاسیه بزرگ روابط عمومی های استان اصفهان شرکت کرده و در ارتباط با این حوزه کسب تجربه نمودند و با موثرین شهری ملاقات کردند.

در این اجلاسیه سید رضا مرتضوی گفت: نقش روابط عمومی‌ها یک نقش و جایگاه راهبردی و ویژه است و این موضوع به مرور زمان با توجه و تمرکز بیشتر بر نقش این حوزه، مهم‌تر و سازنده‌تر شده است.

استاندار اصفهان با بیان اینکه همه ارکان یک مجموعه باید در کنار و هم‌افزا با روابط‌عمومی باشند، ادامه داد: روابط‌عمومی با اقدامات خود، شیرین‌کننده ذائقه افکار عمومی است و امید را در جامعه احیا می‌کند و اگر اخبار و دستاوردها را به خوبی منعکس کند، امید در جامعه زنده می‌شود.

سیدعلی معرک‌نژاد در اجلاس بزرگ مدیران روابط‌عمومی استان اظهار کرد: حوزه روابط عمومی و ارتباطات با چالش‌هایی روبه‌رو است که باید با نگاه تخصصی به آن توجه کرد.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اصفهان با تاکید بر حفظ و نگاهداشت نیروهای متخصص و متعهد در حوزه روابط‌عمومی افزود: این مطلب از دو حیث آموزشی و انگیزشی نیاز به توجه جدی‌تری دارد؛ امروز با تغییر و تحولات در عرصه رسانه و ارتباطات همه ما باید به لبه دانش و مهارت روز نزدیک شویم.

11 ماه پیش