ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

راهی که آغاز کرده‌ایم

رونمایی از اطلاع‌نگاشت دو ساله ثامن


علیرضا اشکبوس معاون اجرایی موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن‌الائمه علیه‌السلام در مجمع عمومی سالیانه در جمع اعضاء هیئت امناء و هیئت مدیره از اینفوگرافی دو ساله این درمانگاه طی سال‌های 98 الی 1400 رونمایی کرد.

این اطلاع‌نگاشت که به همت واحد روابط‌عمومی تدوین و گردآوری شد به اقدامات شاخص این موسسه شامل راه‌اندازی باشگاه مشتریان ثامن با عنوان مکث، مزیت‌های رقابتی کلینیک‌ها و نقشه راه برندینگ می‌پردازد.

اشکبوس هدف از طراحی این اینفوگرافی را به نمایش گذاشتن تلاش‌های همه‌ی کارکنان و جلسات برگزار شده دانست و خاطرنشان کرد: این اطلاع‌نگاشت با عنوان راهی که آغاز کرده‌ایم دومین اینفوگرافی درباره موسسه ثامن‌الائمه علیه‌السلام می‌باشد که تلاش‌های واحد روابط‌عمومی و دیگر کلینیک‌ها را به صورت چکیده نمایش می‌دهد که به زودی در معرض دید مراجعین و بیماران ثامن قرار می‌گیرد.

همچنین در سومین مجمع سالیانه ثامن از تابلوی نفیس "فرصت خدمت" رونمایی شد که با بیش از 250 عکس از جلسات، همایش‌ها و ویژه برنامه‌های دو سال گذشته، لوگوی فرصت خدمت تشکیل شده بود که در واقع نمایانگر زحمات مدیران، کارکنان، پزشکان و ... این درمانگاه می‌باشد


2 سال پیش