ثامن نیوز

اخبار، اطلاع رسانی ها و پیام های خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه

معاونت آموزش و ارزیابی برگزار کرد:

سمینار آموزشی احیای قلبی، ریوی و مدیریت راه هوایی


به گزارش خبرگزاری ثامن نیوز جمعه 14 دی ماه 1397 سمینار آموزشی احیای قلبی، ریوی و مدیریت راه هوایی با حضور مرتضی قادری و کادر درمانی و اداری دندانپزشکی موسسه خیریه و دارالشفاء ثامن الائمه علیه السلام برگزار گردید.
این سمینار به همت معاونت آموزش و ارزیابی موسسه ثامن الائمه علیه السلام و با همکاری مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان اصفهان به مدت 4 ساعت ویژه کادر درمانی و اداری کلینیک دندان پزشکی موسسه برگزار شد. در این سمینار آموزشی مباحثی همچون احیای قلبی، ریوی پایه و پیشرفته، مدیریت راه هوایی و نحوه برخورد با انسداد راه هوایی توسط مرتضی قادری مسئول آموزش و پژوهش مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان و کارشناس ارشد پرستاری مطرح شد.
محمدرضا کمالی معاون آموزش و ارزیابی ثامن الائمه از برگزاری سمینارهای آموزشی ویژه پرسنل این موسسه در آینده خبر داد و گفت: طبق نظرسنجی به عمل آمده از شرکت کنندگان، سمینار احیای قلبی، ریوی و مدیریت راه هوایی با کیفیت بسیار مطلوب برگزار گردید و طی ماه های آتی دوره ها و سمینارهای آموزشی با همکاری مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان در راستای ارتقا دانش درون سازمانی ویژه کلیه پرسنل موسسه تشکیل خواهد شد.
گفتنی است محمدحسین افقری مدیرعامل موسسه، علیرضا اشکبوس مدیر روابط عمومی و محمدرضا کمالی معاون آموزش ارزیابی به صورت افتخاری در این سمینار حضور داشتند.


5 سال پیش